FAQ/Help

Service


Hoe bereik ik de klantenservice van ROLLENLAND?

  • via e-Mail naar
  • per fax naar +49(0)681-95971-150 (een bestelformulier vindt u hier)
  • per telefoon naar +49(0)681-95971-300
  • Maandag tot vrijdag van 9 tot 15

Bestelling


Is er een minimum bestelhoeveelheid bij ROLLENLAND.nl?

Nee Bij ons is er geen minimum bestelhoeveelheid.

Kan ik mijn bestelling naderhand wijzigen of storneren?

Neem, in geval van een wijziging of stornering van uw bestelling, contact op met onze klantenservice.

Moet ik voor een bestelling geregistreerd zijn?

Nee U kunt in onze shop ook bestellen zonder registratie. Bij gastbestellingen worden uitsluitend de gegevens van uw bestelling opgeslagen, er wordt geen klantaccount gemaakt. Als u zich voor uw volgende bestelling wilt registreren kunt u dat met hetzelfde e-mailadres doen. Natuurlijk kunt u ook meerdere bestellingen als gast doen.

Hoe bestel ik als gast?

Om als gast te bestellen: Maak uw winkelmandje compleet en ga naar de kassa. Vervolgens kunt u kiezen om uzelf te registreren of zonder registratie te bestellen. Bij vragen helpt onze klantenservice u graag.

Is het mogelijk om mijn Favorieten op te slaan?

Ja. Dit kan bij ons voor geregistreerde klanten. U kunt hier voor u interessante producten op uw Favorietenlijstje zetten, die vervolgens blijvend worden opgeslagen en die direct van daar in uw winkelmandje gelegd kunnen worden

Betaalwijzen


Welke betaalwijzen hanteert ROLLENLAND?

  • PayPal
  • Internetbankieren
  • Voorafbetaling
  • Vanaf de 2e aankoop op rekening
  • Creditcard
  • Automatische incasso

Meer informatie over de betaalwijzen vindt u hier.

Levering


Hoe hoog zijn de verzendkosten bij ROLLENLAND.nl?

Voor onze producten zijn er geen verzendkosten.

Hoe lang is de levertijd?

Op uw bestelbevestiging vindt u de verzenddatum. Op deze datum overhandigen we uw bestelling waarschijnlijk aan de aanbieder van logistieke diensten. Deze datum kan bij bestellingen per vooruitbetaling verschuiven.
De duur van de verzending is afhankelijk van de soort verzending die u gekozen hebt en van uw afleveradres. De verzending van pakketten binnen Duitsland vindt via DPD gewoonlijk plaats binnen maximaal 3 dagen.

Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Ja. U kunt in uw klantaccount of tijdens het bestellen een ander afleveradres opgeven. Bij vragen helpt onze klantenservice u graag verder.

Retourzending/reclame


Hoe lang is het retourrecht bij ROLLENLAND.nl?

U kunt uw bestelling binnen twee weken zonder opgave van redenen schriftelijk herroepen. Reeds afgeleverde goederen kunt u binnen twee weken na de ontvangst van de levering zonder opgave van redenen naar ons retourzenden. Meer informatie over uw herroepings- en retourrecht vindt u in de bevestigingsmail die binnen een paar minuten na het verzenden van deze bestelling aan u wordt verzonden.
Meer informatie over uw herroepingsrecht bij ROLLENLAND.nl vindt u hier.

Hoe kan ik reclameren over een artikel?

Als u merkt dat de goederen niet OK zijn kunt u uiteraard bij ons reclameren. Meld u hiervoor bij onze klantenservice, deze zal het probleem behandelen.

Overige


Hoe kan ik meer informatie over u krijgen?

Wij zijn op actief op Facebook, Twitter, Xing, Google+ en Youtube.de om u steeds de nieuwste informatie, video's en prijzenspellen aan te bieden.